DIARI D'ITALIA

El viatge de final de curs, probablement l'últim que fem tots junts. Va ser increïble, mai ho oblidarem.



Dilluns 22: sortim gairebé a les 8, i va venir tota la meva família a acomiadar-se. Ens vam asseure davant d'en autocar per no marejar-nos. Va passar 1 hora, i ens baixem en una gasolinera a sopar. Jo vaig sopar carn empanada. Seguim, i ens paràvem cada 3 hores.


Dimarts 23: Ja ens comencem ha avorrir perquè portavem moltes hores. Fins que per fi a les 11 vam arribar a Pisa. No parava de ploure, però tot i així ens vam fer moltes fotos. Ens vam pujar a l'autocar i vam continuar fins Florència, on vam anar a un restaurant a dinar. No m'agradava el menjar! Després a les 16.30 vam visitar l'Acadèmia. Després de la visita vam tenir 1 hora de temps lliure, vam tornar a l'autocar fins arribar a l'Hotel Univers *** per sopar, fer una volta nocturna i dormir.

Dimecres 24: Comencem amb el aniversari d'una amiga, on jo vaig portar les espelmes. Ens vam anar a dormir, i ens despertem a les 8 per esmorzar i anar a visitar Ufizzi, Florència a les 10.30h. Tornem a dinar al restaurant d'ahir i a les 16: 00h vam visitar els Jardins Boboli. I al Ponte Vecchio, amb unes vistes impressionants. Després vam anar al mirador de Miquelangelo. Tornem al mateix hotel per sopar i mini disc abans de dormir.

Dijous 25: Tornem a matinar per anar a San Gimignano. Allà, ens vam menjar uns gelats boníssims i vam tenir temps lliure visitant la ciutat, i comprar coses. Ens vam muntar a l'autocar per anar a Roma. Mengem en un nou restaurant de Roma, i a la tarda ens vam quedar visitant Roma. Anem al Park hotel Tirrè, que estava molt a prop, per sopar ia la nit visitar el Colosseo i a dormir.

Divendres 26: Al matí vam anar a visitar el museu del Vaticà, on vaig veure una mòmia, la plaça de Sant Pere i Basílica. Dinem al mateix restaurant que ahir. A la tarda vam anar a visitar el Coliseum, Fòrum Romà i Plaça Espanya. I vam tornar a l'hotel a sopar i anar a la Fontana Di Trevi i a dormir a Roma. Vam comprar molts clauers. 



Dissabte 27: No vaig esmorzar, perquè a la nit vaig sopar molt i a les 10.00h vam anar a Visitar els Catacombe San Sebastiano. Vam menjar. Ens van deixar temps lliure per ser l'últim dia, i cap a les 6 vam haver d'anar a un supermercat a comprar per passar el dia demà. Ya va arribar el moment d'anar a Civitavecchia per muntar-nos en el ferri cap a Barcelona. Allà ens van donar de sopar entrepans i aigua.

Diumenge 28: Vam trigar a entrar, eren les 12. Tot em semblava impressionant fins que es va començar a moure molt. Estàvem tots marejats fins que a la nit va començar la discoteca, a les 3 del matí ens vam anar a dormir a les cabines. Em vaig llevar a les 3:30 de la tarda perquè vaig escoltar a tothom vomitar. Em vaig començar a marejar molt i vaig pujar a dalt a veure les ones i a menjar una mica. Després ens vam fer amics d'uns de la Rioja i es van passar les hores més ràpid. Arribem a Barcelona a les 20.00h i seguim amb autocar fins a Sant Boi. On m'esperava la meva família.

Comments

Popular posts from this blog

Travel Maldivas