SETMANA SANTA!

En aquesta Setmana Santa, com els meus pares no tenien vacances i el meu germà se n'anava al poble, cosa que jo no volia anar. Vaig estar tota la Setmana Santa amb el meu xicot.


Divendres 12: just al sortir del cole me'n vaig anar a dinar ràpid perquè a les 6 havíem de ser a Abrera per veure una casa. Després de veure la casa vam anar al càmping a passar la Setmana Santa a Borredà. En arribar ens vam anar a dormir aviat perquè estàvem molt cansats de tota la setmana.










Dissabte 13: Ens vam aixecar molt tard, a l'hora de dinar, i vam ajuddar a fer el menjar que era carn i patates a la brassa . Després de dinar vam anar al riu a prendre una mica el sol.


Diumenge 14: Ens vam tornar a aixecar tard, i després de dinar vam haver de fregar tots els plats que hi havíen del menjar i del sopar d'ahir. No m'agrada fregar! A la tarda vam agafar les bicicletes i ens vam anar a fer una passejada súper llarga i cansada.


Dilluns 15: Ens vam llevar aviat perquè jo havia de fer tots els deures que havien manat. A la tarda feien jocs per a grans i petits i vam estar tota la tarda jugant. 


Dimarts 16: Al matí el meu xicot em va fer un esmorzar romàntic. Després de dinar vam anar al cinema de Vic a veure la peli de Lo dejo cuando quiera, i quan va acabar i ens vam anar al cotxe vaig començar a posar-me nerviosa perquè no trobava el meu mòbil i vam tornar a la sala a veure si hi era, i resulta que hi era al cotxe. Pel disgust ens vam anar a sopar al KFC.


 
Dimecres 17: Va venir el meu pare amb la seva nòvia i el meu germà petit, molt d'hora, a passar el dia al càmping. Vam menjar paella, i ens vam anar a fer tots una volta pel bosc.


 Dijous 18: Després de dinar, van arribar els nostres amics del càmping, i vam anar a una cabanya que hem construït a passar l'estona i estar tranquils amb la música. 


Divendres 19: Al matí vam agafar amaques per penjar-les als arbres i dormir una estona. I a la tarda hi havia una mini discoteca i ens vam quedar una estona, però després ens vam anar a sopar un kebab.


Dissabte 20: Era l'últim dia i ens vam anar a dinar al bar del càmping amb unes vistes impressionants de tot el bosc, després un amic li va deixar la moto i vam anar a fer una volta. A les 7 vam tornar a casa. 


Diumenge 21: Vaig estar tot el matí i tota la tarda preparant les coses perquè dilluns ens anàvem a Itàlia. Dutxant-me, rentant la roba, comprant el necessari ...

Comments

Popular posts from this blog

Travel Maldivas

DIARI D'ITALIA